مرکز دانلود دبستان مطهره
 

بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 2
کل بازدیدها: 19897

 

حجم فایل :2.13 MB
با کمک این برنامه می توانید از کامپیوتر برای مکالمات تلفنی خود استفاده کنید. با این برنامه می توانید یک تماس برقرار کنید و یا اینکه به تماسها پاسخ دهید. همچنین می توانید از یک منشی تلفنی با تنظیمات مختلف و اعلان دلخواه با صدای خود بهره ببرید. قابلیت ضبط مکالمات نیز با این برنامه امکانپذیر می باشد.
کرک برنامه :
http://www.tebdown.com/Download/acc5.7.0.654.rar


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/6 توسط لطفی

 

حجم فایل :31.48 MB

گزینه چاپ در نرم افزارها امروزه یکی از مواردی می باشد که در بسیاری از برنامه ها می توان آن را مشاهده نمود . بسیاری از برنامه هایی که فایل های آنها قابلیت چاپ شدن بر روی کاغذ توسط دستگاه های چاپگر را دارند از این گزینه نیز پشتیبانی می کنند. روش چاپ به راحتی می باشد و کاربران با کلید میانبر CTRL+P می توانند به پنجره چاپ دسترسی پیدا نموده و عملیات چاپپ را به انجام رسانند. این روش به دلیل سهولت در بسیاری از نرم افزارهای مبدل نیز استفاده شده است. به خصوص در نرم افزارهای مبدل سندهای متنی می توان مشاهده نمود که برنامه با کمک این روش عملیات تبدیل را به راحتی در اختیار کاربر قرار می دهند.
UNIVERSAL DOCUMENT CONVERTER نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل ها و سندهای متنی می باشد . به کمک این نرم افزار کاربران قادرند تا عملیات تبدیل را در زمان کوتاهی همانند انجام عملیات دستور چاپ به چاپگر به انجام رسانند. این نرم افزار بعد از نصب یک چاپگر مجازی به لیست چاپگرهای متصل به سیستم اضافه می کند که کاربر به وسیله آن می تواند در محیط نرم افزارهای مختلف ویرایش سندهای متنی با استفاده از کلید CTRL+P به آن دسترسی پیدا نماید. این نرم افزار قادر است تا خروجی را به صورت یک فایل PDF و یا یکی از فرمت های عکس TIFF, JPEG, PNG, PCX, DCX, GIF و یا BMP تبدیل نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت FCODER GROUP می باشد.

 

 


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/6 توسط لطفی
حجم فایل :40.43 MB

70 تصویر فوق العاده زیبا و دیدنی با موضوع گل، هدیه دیگر به مناسبت سال نو. این تصاویر با رزلوشن 1920*1200 ارائه شده است.


نوشته شده در تاریخ سه شنبه 90/2/6 توسط لطفی

 

Honestech Video Editor v8.0.9 Portable
حجم فایل :59.45 MB
  این نرم افزار را برای ویرایش فیلم ها با طرز کاری ساده و آسان در اینجا قرار داده است. این ابزار امکان ویرایش فیلم ها را با دارا بودن قابلیت پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج به همراه نهایت کیفیت در استفاده از فیلم و همچنین داشتن امکانات متعدد برای ویرایش به کاربران ارائه می دهد. این ابزار که امکان CAPTURE/IMPORT تصاویر را نیز دارا می باشد ، تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ویرایش نسبتا حرفه ای فیلم ها را در خود جای داده و ضمن آن که در زمان ذخیره سازی هم می تواند هم به صورت مستقیم به عنوان فیلم برروی انواع لوح های فشرده نظیر سی دی یا دی وی دی رایت نماید و یا اینکه در انواع حافظه ها ذخیره کند ؛ امکان قسمت قسمت نمودن یک فیلم بلند برای رایت برروی انواع سی دی یا دی وی دی در این نرم افزار گنجانده شده است. این نرم افزار به صورت اتوماتیک این امکان را دارد که کار بخش بخش کردن را انجام دهد.ابلته مزیت دهای دیگری مثل پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج ، قابلیت ضبط تصویر از دوربین هایی که قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارند( می توانید با کمک این قابلیت به صورت دستی اقدام به ساخت دوربین های مدار بسته نمایید ) قابلیت ذخیره سازی فایل های تصویری در فرمت ها AVI, MPEG, WMV, WMA, QUICKTIME, و DV AVI،امکان تبدیل فرمت ها در این برنامه وجود دارد.


نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/2/5 توسط لطفی

 

حجم فایل :27.35 MB
نرم افزارKMPLAYER یک نرم افزار کاملاً رایگان است. این نرم افزار تمام فرمت های صوتی و تصویری از جمله فرمت های جدید KMV و RMVB را ساپورت می کند. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به پرتابل بودن نرم افزار اشاره نمود. همچنین می توان به عنوان پلیر کارت تی وی استفاده کرد و امکان ضبط تصاویر تلویزیون با فرمت های فشرده جدید مانند XVID و KMV . این نرم افزار حتی HDTV را هم PLAY می کند، از دیگر قابلیت های این برنامه: امکان کپچر صدا، عکس و فیلم از فیلم در حال پخش از نرم افزار به هر فرمتی حتی فرمت های فشرده، افکت گذاری های بسیار زیاد روی صدا و تصویر، امکان جابجایی صدا و تصویر، امکان تغییر اسکرین سایز فیلم به فرمت های معمول 4:3 و 16:9 و 1:85:1 و 2:85:1 و یا هر فرمت دلخواه دیگر، نمایش زیرنویس فیلم (چه زیرنویس داخل فیلم و چه زیرنویس همراه) به صورت خودکار و امکان تغییر سایز، فونت، محل نمایش و زمان زیرنویس و تبدیل فرمت فریم زیرنویس به گزینه دلخواه و ادغام دو زیرنویس، ایجاد پلی لیست دلخواه از فایل های صوتی تصویری، تایمر خاموش کردن رایانه. این نرم افزار در این نسخه با محیط ویندوز سون سازگارتر شده است و همچنین قدرت خواندن فایل های بیشتری را پیدا کرده است. تبیان برای کاربران همیشگی خود از دو نسخه ی نصبی و قابل نصب از این نرم افزار استفاده کرده است. فایل اولی نسخه ی نصبی و دومی نسخه ی قابل حمل از این برنامه است.
دانلود فایل شماره 1                                              دانلود فایل شماره 2

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 90/2/5 توسط لطفی
   1   2   3      >
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک  
قالب وبلاگ